Regulamentul oficial al campaniei promoţionale Dr. Oetker

„De Paşte, bucătarii iscusiţi sunt răsplătiţi!“

Perioada campaniei: 20 februarie - 23 aprilie 2014

 

Art. 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

(1) Campania promotionala „De Paste bucatarii iscusiti sunt rasplatiti!” este organizata de S.C. DR. OETKER ROMANIA S.R.L. (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul in Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România, înregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J03/1843/1993, CUI 4227295, si la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 2298/2007 (denumita în continuare “Organizator” sau “S.C. Dr. Oetker RO S.R.L.”).

(2) Campania promotionala se va derula sub prevederile prezentului regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament sau de a prelungi perioada promotiei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a face publica modificarea pe www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotiei.

(3) Prin participarea la acest concurs, se prezuma cunoasterea regulamentului si acordul Participantului. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.

 

Art. 2. TEMEIUL LEGAL

(1) Campania promotionala „De Paste bucatarii iscusiti sunt rasplatiti!”este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

Art. 3. DURATA PROMOTIEI SI ARIA DE DESFASURARE

(1) Campania promotionala se va desfasura in perioada 20 Februarie 2014 –23 Aprilie 2014.

(2) Campania promotionala va fi organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei in conditiile respectarii prevederilor prezentului regulament oficial.

 

Art. 4. DREPT DE PARTICIPARE

(1) La Campanie poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul sau resedinta in Romania, care la data inscrierii au implinit varsta de peste 18 ani si care achizitioneaza produse participante in conditiile prezentului Regulament, cu exceptia angajatilor Organizatorului si ai celorlalte societati implicate in mod direct in organizarea si desfasurarea Campaniei, precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora).

 

Art. 5. MARCILE SI AMBALAJELE PARTICIPANTE

(1)La aceasta promotie participa oricare din produsele Dr. Oetker, pe care sunt aplicate etichete promotionale pe ambalaj (acestea vor fi numite in acest regulament “produse participante”)

Produsele Dr. Oetker participante sunt:

1. Zahar vanilinat 8g 10g (pachet promo 4 buc/mlp) mlp) 7. Esenta lamaie 38ml (pachet promo 2 buc/mlp) 13. Crema ciocolata, trufe si rom 57g
2. Praf de copt 10g (pachet promo 3 buc/ 8. Zahar pudra aromatizat 80g 14. Crema lamaie 50g
3. Gelatina alba 10g (pachet promo 3 buc/mlp) 9. Cacao 50g 15. Crema caramel 55g
4. Drojdie 7g (pachet promo 4 buc/mlp) 10. Spuma pentru deserturi cu gust de frisca 16. Crema prajituri fructe de padure 50g
5. Esenta rom 38ml (pachet promo 2 buc/mlp) 11. Crema ciocolata 55g 17. Crema prajituri cafea / brandy 50g
6. Esenta vanilie 38ml 10g (pachet promo 2 buc/mlp) 12. Crema vanilie 50g  

 

(2) Etichetele promotionala sunt reprezentate de stickere si cartonase promotionale, pe care se afla tiparit un cod unic:

Stickerul promotional este alcatuit din:

• 2 file in care este detaliat mecanismul promotiei;

• o baza adeziva aflata in contact direct cu ambalajul produsului.

Cartonasul promotional este alcatuit din:

• o baza de carton in care este detaliat mecanismul promotiei si in contact direct cu produsul;

• un autocolant aflata pe ambalajul produsului care semnaleaza promotia.

Ambele categorii (sticker si cartonas promotional) vor fi denumite pe parcursul regulamentului “Etichete promotionale”.

(3) Etichetele promotionale descrise mai sus si ambalajul produsuluiin original trebuie pastrate pentru validarea premiilor.

(4) Dupa data incheierii campaniei promotionale, produsele participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorii nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii campaniei promotionale.

(5) Produsele participante la promotie sunt disponibile in limita stocului existent.

 

Art. 6. MECANISMUL DESFASURARII PROMOTIEI

6.1. Conditii privind inscrierea valabila in Promotie

6.1.1. Pentru inscrierea valabila in vederea participarii la Promotie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:

(1) Participantul trebuie sa aiba drept de participare potrivit prevederilor Art. 4 de mai sus;

(2) Participantul se va inscrie la Promotie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor Coduri de pe Produsele Participante in oricare dintre modalitatile si cu respectarea conditiilor solicitate ce sunt prevazute la Art. 6.2. de mai jos;

(3) Inscrierea se va face exclusiv in perioada Promotiei mentionata la Art. 6.2.1 de mai jos;

(4) Participantul va folosi pentru inscriere un numar de telefon mobil valid, apartinand oricareia dintre retelele de telefonie mobila Cosmote, Orange sau Vodafone.

 

6.2. Modalitatile de inscriere in Promotie

6.2.1. Participantii se pot inscrie in Promotie oricand, incepand cu data de 20 Februarie 2014 (ora 00:00:01) –si pana la data de 23 Aprilie 2014 (ora 23:59:59).

6.2.2. Participantii vor trimite Codurile in oricare dintre urmatoarele doua modalitati:

(1) Prin expedierea, in perioada 20 Februarie–23 Aprilie 2014, a unui SMS la 1878 (tarif normal in retelele Orange, Vodafone si Cosmote) continand codul unic din interiorul etichetei promotionale.

(2) Online, prin completarea unui formular de inscriere disponibil la accesarea website-ului www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotie. Acest formular va fi completat de catre Participant prin indicarea obligatorie a urmatoarelor informatii: Codul unic, numarul telefonului mobil (numar valid activ in retelele Orange, Vodafone sau Cosmote).

(3) Indiferent de modalitatea de inscriere (web sau SMS), participantii la promotie trebuie sa pastreze eticheta/etichetele promotionale continand codul unic si ambalajul/ambalajele, in original, pentru validarea ulterioara a premiului.

6.2.3. Acelasi Cod poate fi transmis o singura data si numai in una dintre modalitatile prevazute la Art 6.2.2 (1) si 6.2.2. (2). In cazul in care acelasi Cod va fi receptionat de catre Organizator pentru doua sau mai multe Conturi (numere de telefon mobil diferite) acesta va fi luat in considerare doar pentru Contul corespunzator primei inscrieri, ordinea inscrierilor fiind cea cronologica raportata la ora receptiei in baza de date a Organizatorului si nu la momentul trimiterii Codului.

6.2.4. Un Participant poate inscrie in concurs maxim 5 coduri intr-o zi calendaristica, indiferent de modalitatea de inscriere aleasa (SMS si/sau web). Orice alt cod introdus dupa primele 5 intr-o zi

calendaristica va fi luat in considerare daca va fi transmis ulterior, in perioada de desfasurare a promotiei. Organizatorul nu va fi facut responsabil pentru acele coduri valide pe care Participantul nu le poate inscrie din acest motiv.

6.2.5. Nu vor fi luate in considerare mesajele de inscriere transmise in urmatoarele conditii:

(1) Daca acestea sunt transmise in afara perioadei Promotiei

(2) Daca Participantii transmit Coduri care sunt fie eronate, fie incomplete, care contin orice alte caractere suplimentare sau care au mai fost transmise anterior

(3) Daca Participantii folosesc pentru transmiterea SMS-urilor sau, dupa caz, indica in formularul online de pe site-ul www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotie - numere de telefon nevalabile, nealocate, care nu pot fi identificate sau nu apartin uneia dintre retelele de telefonie mobila indicate la Art 6.1.1. (4)

(4) Daca, din motivele mentionate la Art 6.2.8, contul Participantului a fost blocat anterior momentului transmiterii Codurilor.

(5) Daca acestea au fost efectuate prin tentative de frauda sau prin oricare alte modalitati si/sau echipamente electronice si/sau software decat cele indicate de catre Organizator, ori au fost efectuate cu nerespectarea oricareia dintre conditiile si termenii Regulamentului.

6.2.6. Daca un Participant trimite consecutiv 5 (cinci) sau mai multe mesaje de inscriere ce contin Coduri eronate, incomplete, informatii si/sau orice alte caractere suplimentare sau care au mai fost trimise anterior, dupa caz, acestuia i se va bloca accesul la Contul ce i-a fost generat, in sensul ca acele coduri transmise ulterior blocarii contului nu vor fi luate in considerare; in functie de modul de introducere a codurilor, participantul va primi un sms conform articolului 6.2.8.(2) d. sau un mesaj pe website-ul promotiei conform articolului 6.2.9.(2) d. Participantul poate solicita deblocarea contului prin contactarea Organizatorului la numarului de telefon 0371 349 029(tarif normal), de luni pana vineri, intre orele 10:00 - 17.30 (cu exceptia zilelor libere legale). In scopul verificarii exactitatii si/sau veridicitatii Codurilor unice expediate de catre Participant, operatorul infoline desemnat de catre Organizator poate solicita Participantului indicarea Codurilor, a numarului de telefon de pe care s-a facut inscrierea sau care a fost indicat pentru inscriere (in cazul in care inscrierea s-a facut online), precum si informatii privind ambalajul produselor participante de natura sa dovedeasca respectarea Regulamentului. In cazul in care Participantul nu poate furniza informatii suficiente pentru lamurirea situatiei inscrierilor pe care le-a efectuat, contul va ramane blocat. In cazul in care dupa realizarea verificarilor si confirmarea datelor primite de la Participant operatorul infoline decide ca acesta a respectat regulile promotiei va debloca Contul intr-un interval de maxim 72h de la incheierea apelului telefonic.

Codurile valide transmise dupa blocarea contului nu isi pierd valabilitatea, acestea putand fi inscrise in contul Participantului doar daca vor fi retrimise intr-un moment ulterior deblocarii contului, respectiv cu respectarea celorlalte conditii din prezentul Regulament si numai in perioada Promotiei.

 

6.2.7. Inscrierea in campania promotionala prin expedierea unui SMS la 1878 continand codul promotional

(1) Ce trebuie sa faca Participantul:

a. sa cumpare cel putin un produs participant la promotie.

b. sa descopere codul unic in interiorul etichetei promotionale

c. sa trimita intre 20 Februarie–23 Aprilie 2014 un SMS la numarul 1878 (tarif normal valabil in retelele Orange / Vodafone / Cosmote) care sa contina codul unic din interiorul etichetei promotionale.

(2) Participantul va primi un SMS de raspuns cu unul din urmatoarele mesaje:

(a) Pentru fiecare SMS trimis pana la 20 Februarie 2014 participantul va primi un mesaj cu urmatorul continut:

Promotia Dr. Oetker nu a inceput inca. Pastreaza eticheta si ambalajul promotional si retrimite codul din 20.02.2014 la acelasi numar sau pe www.oetker.ro.

(b) Daca un cod promotional corect este expediat in perioada 20 Februarie-23 Aprilie 2014, Participantul va primi urmatorul mesaj:

Codul tau este corect!Pastreaza eticheta si ambalajul promotional pentru a participa la tragerea la sorti pentru marele premiu in data de 28.04.2014.

(c) Daca un cod promotional incorect este expediat in perioada 20 Februarie-23 Aprilie 2014, Participantul va primi urmatorul mesaj:

Cod incorect. Te rugam sa reintroduci codul!

(d) Daca un Participant introduce consecutiv 5 coduri gresite, accesul la promotia Dr Oetker ii va fi blocat, acesta primind urmatorul mesaj:

Numarul tau de telefon a fost blocat. Contacteaza-ne la infoline 0371 349 029(tarif normal) pentru a afla cum il poti debloca.

(e) Daca un cod promotional este primit la numarul 1878 de mai multe ori, de pe acelasi numar de telefon sau de pe telefoane diferite (indiferent de maniera de inscriere anterioara a codului in promotie), Participantul va primi urmatorul mesaj:

Ai folosit deja acest cod. Inscrie un cod nou si castiga mai multe sanse la tragerea la sorti din 28.04.2014 pentru marele premiu.

(f) Daca un Participant trimite un mesaj dupa terminarea promotiei, acesta va primi urmatorul mesaj: Promotia Dr Oetker s-a incheiat pe data de 23.04.2014. Dr. Oetker iti multumeste pentru interes si te asteapta la urmatoarea campanie!

(g) Daca un participant incearca sa introduca prin SMS cel al 6-lea cod intr-o singura zi calendaristica, indiferent de modul in care au fost introduse celelalte 5 coduri in promotie, acesta va primi un SMS cu urmatorul text: Ai introdus deja numarul maxim de coduri admise pe zi (5 coduri). Poti folosi din nou acest cod in alta zi. Succes!

 

6.2.8. Conditii de participare in cadrul concursului online desfasurat pe website-ul www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotiei.

(1) Ce trebuie sa faca Participantul:

a. sa cumpare cel putin un produs participant la promotie.

b. sa descopere codul unic in interiorul etichetei promotionale

c. sa intre pe www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotiei si sa introduca in perioada 20 Februarie 2014 -23 Aprilie 2014 codul unic din interiorul etichetei promotionale.

(2) Introducerea codului unic se face in sectiunea „Inscriere” prin introducerea numarului de telefon mobil si a codului unic. Participantul va primi unul dintre urmatoarele mesaje:

(a) Pentru fiecare inscriere facuta pana la 20 Februarie 2014 participantul va primi un mesaj cu urmatorul continut:

Promotia Dr. Oetker nu a inceput inca. Pastreaza eticheta si ambalajul promotional si retrimite codul din 20.02.2014 la acelasi numar sau pe www.oetker.ro.

(b) Daca un cod promotional corect este expediat in perioada 20 Februarie–23 Aprilie 2014, Participantul va primi urmatorul mesaj:

Codul tau este corect!Pastreaza eticheta si ambalajul promotional pentru a participa la tragerea la sorti pentru marele premiu in data de 28.04.2014.

(c) Daca un cod promotional incorect este expediat in perioada 20 Februarie–23 Aprilie 2014, Participantul va primi urmatorul mesaj:

Codincorect. Te rugam sa reintroduci codul!

(d) Daca un Participant introduce consecutiv 5 coduri gresite, accesul la promotia Dr Oetker ii va fi blocat, acesta primind urmatorul mesaj:

Numarul tau de telefon a fost blocat. Contacteaza-ne la infoline 0371 349 029(tarif normal) pentru a afla cum il poti debloca.

(e) Daca un cod promotional este inscris de mai multe ori, de pe acelasi numar de telefon sau de pe telefoane diferite (indiferent de maniera de inscriere anterioara a codului in promotie), Participantul va primi urmatorul mesaj:

Ai folosit deja acest cod. Inscrie un cod nou si castiga mai multe sanse la tragerea la sorti din 28.04.2014 pentru marele premiu.

(f) Daca un Participant se inscriere dupa terminarea promotiei, acesta va primi urmatorul mesaj: Ai introdus deja numarul maxim de coduri admise pe zi (5 coduri). Poti folosi din nou acest cod in alta zi. Succes!

(g) Daca un participant inscrie cel al 6-lea cod intr-o singura zi calendaristica, indiferent de modul in care au fost introduse celelalte 5 coduri in promotie, acesta va primi urmatorul text: Ai introdus deja numarul maxim de coduri admise pe zi (5 coduri). Poti folosi din nou acest cod in alta zi.

 

Art. 7. DESEMNAREA CASTIGATORILOR

(1)Pentru desemnarea participantilor câstigători al premiilor zilnice instant(voucher cu electrocasnice) va avea loc o extragere aleatoare a unei ore si a unui numar de ordine cuprins intre 1 si 5 pentru fiecare zi din durata promotiei, in prezenta unui notar public. Tragerea la sorti va fi autentificata de catre un notar, insa orele castigatoare nu vor fi facute publice. Toate orele si numerele de ordine se vor extrage in formatul [ora:minut + nr. de ordine + premiu] pentru o zi determinata. Va fi desemnat câstigător, participantul care trimite un mesaj de inscriere valid prin SMS sau care se inscrie pe pagina web www.oetker.ro - sectiunea promotie ce primeste numarul de ordine câstigător, numar de ordine calculat incepand cu ora extrasa pentru ziua respectiva. Orele castigatoare se vor extrage din intervalul 20 Februarie–23 Aprilie 2014 intre orele 08.00 si 22.00 cate 1 premiu/zi, constand intr-unvoucher pentru achizitie de aparatura electrocasnica).

(2) In cazul in care in una din zile nici un mesaj de inscriere nu primeste numarul de ordine câstigător pana la ora 23:59:59, premiul nu se acorda se reporteaza pentru urmatoarea zi.

(3) In fiecare zi de promotie, in perioada 20 Februarie 2014 ora 00:00 –23 Aprilie 2014 ora 24:00 se va acorda cate 1premiupe zi constand in aparatura electrocasnica.

(4) Tragerea la sorti pentru marele premiu (5 excursii la Dr.Oetker Germania - Bielefeld)va avea loc in data de 28.04.2014.O sa se extraga 5 castigatori si cate 4 rezerve pt fiecare castigator. In cazul in care castigatorii extrasi in urma tragerii la sorti nu corespunde regulamentului,organizatorul apeleaza rezervele in ordinea extragerii pana la validarea premiilor.

(5) Premiile campaniei vor fi acordate pe durata campaniei promotionale in limita a68 premii constand in 63 voucherecu electrocasnicesi 5 premii constand intr-o excursie la Dr.Oetker Germania – Bielefeld.

(6) Un participant poate castiga pe toata perioada promotiei maxim un premiu din fiecare categorie de premii.

(7) Un potential castigator este validat doar daca acesta face dovada detinerii ambalajului produsului si etichetei promotionale al carui cod l-a folosit pentru a se inscrie in concurs si cu care a castigat. Pentru validare si predarea premiilor zilnice (electrocasnice) si a marelui premiu (5 excursii), un reprezentant al Organizatoruluise va deplasa intr-un termen de 20 zile lucratoare de la desemnarea potentialului castigator, la domiciliul indicat de acesta si va cere participantului sa predea eticheta promotionala si ambalajul produsului in original.

(8) Organizatorul poate solicita oricarui Participant furnizarea oricarui ambalaj insotit de eticheta promotionala continand codul introdus de respectivul participant in promotie.

(9) Premiile instant ramase neacordate in timpul campaniei precum si premiile care nu au putut fi acordate din cauza faptului ca potentialii castigatori nu au putut fi validati din motive independente de Organizator se vor anula.

(10) Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru cazurile in care castigatorii au furnizat date sau informatii incorecte.

(11) Castigatorii nu vor putea sa ofere premiul altei persoane.

(12) Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in bani sau in alte obiecte a premiilorsi nici dreptul de a cere schimbarea premiilor, in nici un fel.

(13) Pentru a preveni eventuale tentative de fraudare ale Campaniei, Organizatorul isi rezerva dreptul de a intreprinde verificari in baza de date a Campaniei si in mod aleator sa procedeze la verificari ale inscrierilor, avand dreptul sa solicite participantilor si potentialilor castigatori oricand pe durata Campaniei, sa faca dovada, in termen de 48 de ore de la contactare, a detinerii tuturor etichetelor si ambalajelor promotionale cu care s-a efectuat inscrierea in Campanie de catre acestia. In cazul in care un participant sau potential castigator nu face dovada solicitata in termenul specificat anterior, Organizatorul poate anula inscrierile cu codurile pentru care participantii nu pot prezenta dovezile detinerii acestora.

 

Art. 8. PREMIILE OFERITE

(1) Premiile campaniei constau în:

Premii zilnice conform tabelului de mai jos:

Natura premiului –
Electrocasnice
Cantitate totala
[buc]
Total valoare neta (cu tva)
[RON]
Acordate in perioada
Frigider 7 1448.99 20.02-26.02.2014
Masina de spalat vase 7 1308.99 27.02.-05.03.2014
Masina de copt paine 7 549.00 06.03.-12.03.2014
Aragaz 7 1149.00 13.03.-19.03.2014
Robot bucatarie si cuptor cu microunde 7 1039.89 20.03.-26.03.2014
Cuptor electric 7 1259.00 27.03.-02.04.2014
Lada frigorifica 7 1159.90 03.04.-09.04.2014
Hota electrica 7 180.00 10.04.-16.04.2014
Pachet mic dejun (espresor, prajitor paine, sandwich maker) 7 327.98 17.04-23.04.2014

 

Marele premiu conform tabelului de mai jos:

Natura premiului
Excursie
Cantitate totala
[buc]
Total valoare neta (cu tva)
[RON]
Excursie la Dr.Oetker Germania, in regiunea Bielefeld pentru 4 persoane 5 12.352,15

 

- 63 (saisezi si trei) premii, fiecare constand in electrocasnicein valoare individualamentionata mai sus si totala de58.959,25 lei(TVA inclus).

- 1 (un) premiu constand in 5 excursii la Dr.Oetker Germania (Bielefeld) in valoare individuala de 12.352,15 leisi totala de 61.760,75 lei (TVA inclus), cu urmatoarele servicii incluse: excursie pentru 4 persoane,pe o perioada de 4 zile (3 nopti), cu transport, cazare cu demipensiune si taxe intrare obiective incluse.

(2) Valoarea totala a premiilor este de120.720 lei (inclus TVA).

(3) Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani. In cazul refuzului vreunui castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc in scris pe mail sau posta), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul urmand a trece la validarea altui castigator. In cazul in care Organizatorul nu poate valida drept castigator un alt participant, pana pe data de 8 Mai 2014, atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiile astfel neacordate.

 

Art 9. MECANISMUL ACORDARII PREMIILOR

(1) Pentru ca un participant sa poata primi un premiu in cadrul campaniei trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:

A. Participantul sa indeplineasca conditiile de participare de la art. 3, 4 si 5.

B. Participantul sa se inscrie in campanie utilizand mijloacele prezentate la punctul 6.

C. Potentialul castigator al premiilor zilnice Dr Oetkerva primi un SMS prin care este anuntat de calitatea de potential castigator. Potentialul castigator trebuie sa trimita copia ambalajului si etichetei promotionaleal carui cod l-a inscris in campanie la numarul de fax 0213141846 sau prin E-mail la adresa oetker@smartplus.roin maxim 5 zile lucratoare din momentul primirii mesajului castigator. In maxim 20 zile lucratoare din momentul prevalidarii, un reprezentant al Organizatorului se va prezenta la adresa din C.I pentru validare si predarea premiului. Castigatorul este validat in momentul in care preda in original eticheta promotionala si ambalajulprodusului. In cazul in care adresa din C.I nu este si adresa de expeditie, castigatorul trebuie sa trimita pe fax sau e-mail copia etichetei promotionale si ambalajului si adresa de expeditie.

D. Castigatorii premiilor zilnice si marelui premiuvor semna un proces verbal de predare primire, care contine datele de identificare ale castigatorului, descrierea premiului primit, precum si semnatura de primire si de predare a castigatorului. Odata cu semnarea procesului verbal, Castigatorul va trebui sa inmaneze curierului eticheta promotionala pe care se afla insciptionat codul cu care a castigat si ambalajul produsului. Refuzul de a semna orice document ce atesta atribuirea efectiva a premiului catre castigator conduce la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului.

E. Pentru a putea participa la tragerea la sortifinala pentru premiul cel mare al campaniei, persoanele interesate trebuie sa participle conform regulamentului in perioada 20 Februarie–23 Aprilie 2014.

F. Potentialii castigatori aimarelui premiu vor fi sunati de catre Organizator pe numarul de telefon mobil de pe care s-a inscris prin SMS sau pe numarul de telefon mobil declarat in cazul trimiterii coduluiprin internet, in maxim 5 zile lucratoare din momentul castigarii si va fi informat sa trimita copia ambalajului si etichetei promotionale al carui cod l-a inscris in campanie la numarul de fax 0213141846 sau la adresa de mail oetker@smartplus.ro. G.In cazul in care potentialul castigator al unui premiu instant nu va putea face dovada detinerii ambalajului sietichetei promotionale al carui cod l-a trimis pentru inscriere, in termenii acestui regulament, Organizatorul isi rezerva dreptul de a declara premiul ca fiind neacordat.

H. In cazul in care participantul a trimis si a declarat in cadrul promotiei, informatii incomplete, incorecte, inexacte, coduri trimise in afara perioadei de desfasurare a promotiei sau nu indeplineste conditiile cerute in regulament, Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru acest lucru si ca atare poate hotari descalificarea si neacordarea unui premiu;

I. Organizatorul nu este responsabil in cazul in care castigatorii nu sunt acasa in momentul in care reprezentantulOrganizatorului le va livra premiul sau nu raspund la avizarea lasata de acesta la adresa indicata de catre castigator in actul de identitate sau furnizata prin fax/e-mail.Organizatorul va trimite premiul o singura data, iar daca castigatorul nu raspunde la avizarea lasata de reprezentantul Organizatorului, premiul se va intoarce la Organizator, va fi anulat.

J. O persoana poate castiga in cadrul campaniei un singur premiu zilnic si marele premiu. K. Daca un potential castigator nu raspunde la 3 apeluri consecutive din partea organizatorului (in zile diferite), premiul va fi anulat. Organizatorul are dreptul de a repune in joc pe parcurul campaniei toate premiile anulate.

L.Organizatorul isi rezerva dreptul sa ceara spre verificare dovada tuturor ambalajelor si etichetelor promotionale ale caror coduri au fost inscrise de participant in perioada concursului, nu doar ambalajul si eticheteipromotionala al carei cod a fost extras castigator si sa ia masurile ce se impun in cazul nerespectarii prezentului regulament.

(2) Lista castigatorilor respectiv nume, prenume, oras si premiul castigat se va gasi pe site-ul www.oetker.ro in maxim 20 de zile lucratoare de la declararea ca si castigator.

 

Art. 10. REGULAMENTUL PROMOTIEI

(1) Regulamentul Oficial al promotiei se gaseste afisat pe site-ul www.oetker.ro - sectiunea dedicata promotiei, poate fi solicitat in copie in mod gratuit la numarul 0371349029(tarif normal), luni-vineri, orele 10:00-17:30, (exceptand sarbatorile legale) pe perioada campaniei.

(2) Pentru intrebari legate de campania promotionala, participantii pot suna la numarul 0371349029(tarif normal) incepand cu data de 20 Februarie 2014 si pana in data de 23 Aprilie 2014, unde vor primi toate informatiile legate de prezenta campanie promotionala.

 

Art. 11. LITIGII

(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Promotie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

Art. 12. TAXE SI IMPOZITE

(1) Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.

 

Art. 13. PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE

(1) Organizatorul se obligă să furnizeze informaţiile de natura secretului profesional doar cu respectarea prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului şi să prelucreze datele cu caracter personal ale Participanţilor la prezenta Campanie Promoţională, în scopul prezentei Campanii Promoţionale şi în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, completata si modificata.

(2) Participantii la Campanie, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi:

(3) La cererea oricarui client Organizatorul va asigura acestora exercitarea oricaruia dintre drepturile prevazute mai sus. Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii la campanie vor trimite Organizatorului pe adresa Dr. Oetker Romania pe adresa Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România, in atentia „Departamentului Marketing”, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

 

Art. 14. INCETAREA PROMOTIEI

(1) Prezenta promotie poate inceta inainte de termenul stabilit numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigoare, prin decizia Organizatorului sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea concursului cu caracter promotional sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.

 

Art. 15. CLAUZE DIVERSE

(1) Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

(2) Participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau castigatori, nu au dreptul sa solicite prin nici un alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii.

(3) Eventualele contestatii vor fi luate in considerare pana la data de 08Mai 2014, la Casuta Postala 336 - Oficiul Postal 12 - Bucuresti. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.

(4) Produsele participante la promotie care nu vor fi vandute pana la data de 23 Aprilie 2014 inclusiv, vor ramane in continuare pe piata pana la epuizarea stocurilor, fara nicio obligatie din partea Organizatorului legata de acordarea vreunui premiu pentru produsele cumparate dupa aceasta data.

(5) In cazul in care un participant acumuleaza 5 inscrieri invalide/gresite consecutiv accesul acestuia in vederea inscrierii in campanie va fi blocat.

(6) In cazul in care un participant are mai mult de 5 inscrieri pe zi accesul acestuia in vederea inscrierii in campanie poate fi blocat de catre organizator.

(7) Orice incercare de fraudare in Campanie se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie.

(8) Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida orice participare i se pare suspecta in conformitate cu prevederile prezentului regulament, fara a informa participantul de acest lucru.

(9) Organizatorul nu este responsabil pentru situatiile in care, prin acordarea termenelor de validare a inscrierilor aflate in litigiu, inscrierile respective nu pot participa la un moment dat la tragerile la sorti stabilite conform prezentului Regulament sau pentru orice alte situatii ce rezulta din respectarea prevederilor prezentului Regulament care au drept consecinta imposibilitatea permiterii inscrierii sa fie adaugata in baza de date a Campaniei pentru a putea participa la un moment dat la tragerile la sorti stabilite conform prezentului Regulament.