Perioada campaniei:1 Martie 2011 – 15 Mai 2011
Art. 1.
ORGANIZATORUL CAMPANIEI
(1) Campania promotionala “Un Paste Fericit cu un vis implinit!” este organizata de S.C. DR. OETKER RO S.R.L. (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul in Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România, înregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J03/1843/1993, CUI 4227295, si la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 2298/2005 (denumita în continuare “Organizator” sau “S.C. Dr. Oetker RO S.R.L.”).
(2) Campania promotionala se va derula sub prevederile prezentului regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament sau de a prelungi perioada promotiei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a face publica modificarea pe
www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotiei.
Art. 2.
TEMEIUL LEGAL
(1) Campania promotionala “Un Paste Fericit cu un vis implinit!” este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
Art. 3.
DURATA PROMOTIEI SI ARIA DE DESFASURARE
(1) Campania promotionala se va desfasura in perioada 1 Martie 2011 – 15 Mai 2011.
(2) Campania promotionala va fi organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei in conditiile respectarii prevederilor prezentului regulament oficial.
Art. 4.
DREPT DE PARTICIPARE
(1) La aceasta promotie pot participa numai persoane fizice, cetateni romani, cu domiciliul stabil in Romania, care au împlinit vârsta de 18 ani pâna la data de 1 Martie 2011.
(2) Nu pot participa la aceasta promotie persoanele juridice sau asociatiile familiale sau acele persoane fizice sau juridice, respectiv acele asociatii familiale autorizate în care angajatii S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., angajatii agentiei de publicitate Smart Corporation Group, angajatii companiei Reveal Marketing Research, angajatii companiei Mediapost Hit Mail SA, precum si ai companiilor distribuitoare ale S.C. Dr. Oetker RO S.R.L. si membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie) ce detin participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia.
Art. 5.
MARCILE SI AMBALAJELE PARTICIPANTE
(1) La aceasta promotie participa oricare din produsele Dr. Oetker, indiferent daca AU sau NU o eticheta promotionala autocolanta aplicata pe ambalaj (acestea vor fi numite in acest regulament “produse participante”)
Produsele Dr. Oetker participante sunt:
1 Praf de copt
2 Zahar Vanilinat
3 Zahar Vanilat Bourbon
4 Drojdie
5 Garant pentru aluaturi dospite
6 Amoniu pentru prajituri
7 Esenta de vanilie 30 ml
8 Esenta de rom 30 ml
9 Esenta de lamaie 30 ml
10 Esenta de migdale 30 ml
11 Esenta de lamaie blister (4x2ml)
12 Esenta de vanilie blister (4x 2ml)
13 Esenta de rom blister (4x2 ml)
14 Finesse vanilie bourbon
15 Finesse Coaja Rasa de Lamaie
16 Finesse Aroma naturala de coaja de portocala
17 Tort - Gelee Transparent
18 Tort - Gelee Rosu
19 Intaritor de frisca
20 Gustin - amidon alimentar
21 Cacao 50g
22 Cacao neagra 100g
23 Crema pentru tarte cu fructe
24 Intaritor pentru prajituri cu branza
25 Crema pentru prajituri cu gust de vanilie
26 Crema pentru prajituri cu gust de ciocolata
27 Crema pentru prajituri cu gust de lamaie
28 Crema pentru prajituri cu gust de caramel
29 Crema pentru prajituri cu gust de ciocolata trufe si rom
30 Crema pentru Alba ca Zapada
31 Crema Cremsnit
32 Spuma pentru deserturi cu gust de frisca (Praf de frisca )
33 Spuma light pentru deserturi cu gust de frisca (Praf de frisca light )
34 Zahar pudra cu aroma de vanilie
35 Glazura cu gust de ciocolata
36 Glazura cu gust de caramel
37 Glazura cu gust de lamaie
38 Gelatina
39 Bicarbonat de sodiu alimentar
40 Lapte praf 130g
41 Lapte praf 250g
42 Lapte praf 380g
43 Sufleu de branza
44 Ornamente colorate ciocolata
45 Ornamente colorate din zahar
46 Creioane pentru decor
47 Glazura ciocolata neagra
48 Glazura ciocolata alba neagra
49 Vege Gel
50 Esenta migdale 4x2 ml
51 Gelatina foi
52 Praf de copt cu sofran
53 Trandafiri decor
54 Margarete decor
55 Ornamente sidefate roz alb
56 Ornamente sidefate bleu alb
(2) Fiecare participant trebuie sa cumpere oricare 5 produse diferite participante in promotie. Participantii trebuie sa pastreze bonul fiscal (care atesta ca au cumparat minim 5 produse participante la promotie bon al carui numar l-au trimis prin sms sau pe pagina de internet destinata inscrierii in promotie), astfel incat, daca participantul devine potential castigator, conform Regulamentului, sa-l poata preda in original, impreuna cu copia dupa buletin, reprezentantului Organizatorului, care se va prezenta la domiciliul participantului, pentru predarea premiilor zilnice si saptamanale, respectiv reprezentantului Organizatorului, la adresa indicata pentru predarea premiilor constand in excursii.
Art. 6.
MECANISMUL PARTICIPARII LA PROMOTIE
(1) Mecanismul de participare al campaniei promotionale “Un Paste Fericit cu un vis implinit!” este urmatorul:
Persoanele interesate de inscrierea in promotie trebuie sa achizitioneze în perioada promotiei (1 Martie 2011 ora 00:00 – 15 Mai 2011 ora 24:00) oricare 5 produse diferite dintre produsele participante mentionate la sectiunea 5 a prezentului regulament.
(2) Inscrierea in promotie se poate realiza in trei modalitati:
A. Participarea prin intermediul mesajelor trimise prin SMS pentru premiile zilnice si saptamanale
o se trimite un SMS la numarul 1864 cu numarul bonului fiscal care atesta ca s-au achizitionat minim 5 produse diferite participante la promotie, in perioada promotiei 1 Martie 2011 ora 00:00 – 15 Mai 2011 ora 24:00 (data finala a inscrierii in promotie);
o SMS-ul poate fi expediat doar din retelele Vodafone, Orange si Cosmote, iar tariful pentru expedierea unui SMS este tarif normal, acest tarif reprezentand exclusiv taxa perceputa de catre operatorii de telefonie mobila; pentru fiecare SMS trimis, participantul va suporta costul acestuia.
o fiecare SMS trebuie sa contina un singur numar de bon fiscal;
o nu se accepta SMS-uri care contin alte informatii decat numarul bonului fiscal
o mesajele trimise prin SMS care contin alte informatii in loc de sau impreuna cu numarul bonului fiscal nu vor fi luate in considerare pe perioada promotiei;
o participantul va primi un SMS de raspuns care il va anunta asupra castigarii/necastigarii unui premiu instant;
o incepand cu data de 15 Mai 2011, ora 24:00 (data finala de inscriere in promotie) numarul 1864 la care s-au trimis SMS-uri in cadrul promotiei va fi blocat si nu va mai putea fi accesat de catre niciun potential participant;
Mesajele primite de cei care se inscriu in promotie fac parte din urmatoarele categorii:
a.1) Mesaj castigator cos cu bunatati de la Iepuras:
Felicitari, ai castigat un cos cu bunatati Dr. Oetker! Pastreaza bonul fiscal si ambalajele pentru validarea castigului!Detalii la 0 800 800 050 (apel gratuit).
a.2) Mesaj castigator set complet de masa pentru 12 persoane
Felicitari, ai castigat un set complet de masa! Pastreaza bonul fiscal si ambalajele pentru validarea castigului! Detalii la 0 800 800 050 (apel gratuit).
b) Mesaj necastigator
Intra in extragere pentru Marele Premiu! Trimite ambalajele si copia bonului fiscal la O.P. Bucuresti 12, C.P. nr. 12 – 0249. Detalii la 0800800050 (apel gratuit).
c) Mesaj invalid:
Mesaj invalid. Verifica si trimite din nou NUMAI numarul bonului fiscal.
d) Mesaj dublu
Acest bon fiscal a mai fost trimis. In cazul in care acest mesaj v-a fost trimis din eroare, sunati la 0 800 800 050 (apel gratuit).
e) Mesaj incheiere promotie:
Promotia noastra s-a incheiat! Va multumim.
f) Mesaj incepere promotie:
Promotia incepe pe data de 01 martie 2011. Va dorim succes!
g) Mesaj mai mult de 10 mesaje intr-o zi:
Astazi ati trimis deja 10 mesaje. Va rugam sa reveniti intr-o alta zi.
B. Participarea prin intermediul internet-ului pentru premiile zilnice si saptamanale
- se acceseaza pagina web
www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotiei, sub-sectiunea Inscrie-te aici ! se introduce nume, prenume, adresa (la care doreste sa ii fie expediat premiul in cazul in care este desemnat castigator), numar de telefon mobil (numarul de telefon valabil in retelele Orange, Vodafone sau Cosmote folosit si la inscrierea pe sms), numarul bonului fiscal in campurile indicate pe pagina web, in perioada 1 Martie 2011 ora 00:00 – 15 Mai 2011 ora 24:00 (data finala a inscrierii in promotie); participantul trebuie sa accepte conditiile de participare mentionate pe pagina web;
- nu se accepta trimiterea de mesaje care contin in campul destinat introducerii numarului bonului fiscal, alte informatii decat cele solicitate. Mesajele care contin in campul destinat introducerii numarului bonului fiscal, alte informatii in loc de sau impreuna cu numarul bonului fiscal, nu vor fi luate in considerare;
- incepand cu data de 15 Mai 2011, ora 24:00 (data finala de inscriere/participare in promotie) nu se vor mai putea inscrie numere de bon fiscal de pe pagina web
www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotiei;
- nu vor fi luate in considerare mesajele primite de pe internet, cu exceptia celor trimise de pe pagina oficiala
www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotiei.
- mesajele primite de cei care se inscriu in promotie fac parte din urmatoarele categorii:
a.1) Mesaj castigator cos cu bunatati de la Iepuras:
Felicitari, ai castigat un cos cu bunatati Dr. Oetker! Pastreaza bonul fiscal si ambalajele pentru validarea castigului!Detalii la 0 800 800 050 (apel gratuit).
a.2) Mesaj castigator set complet de masa pentru 12 persoane
Felicitari, ai castigat un set complet de masa! Pastreaza bonul fiscal si ambalajele pentru validarea castigului! Detalii la 0 800 800 050 (apel gratuit).
b) Mesaj necastigator
Intra in extragere pentru Marele Premiu! Trimite ambalajele si copia bonului fiscal la O.P. Bucuresti 12, C.P. nr. 12 – 0249. Detalii la 0800800050 (apel gratuit).
c) Mesaj invalid:
Mesaj invalid. Verifica si trimite din nou NUMAI numarul bonului fiscal.
d) Mesaj dublu
Acest bon fiscal a mai fost trimis. In cazul in care acest mesaj v-a fost trimis din eroare, sunati la 0 800 800 050 (apel gratuit).
e) Mesaj incheiere promotie:
Promotia noastra s-a incheiat! Va multumim.
f) Mesaj incepere promotie:
Promotia incepe pe data de 01 martie 2011. Va dorim succes!
g) Mesaj mai mult de 10 mesaje intr-o zi:
Astazi ati trimis deja 10 mesaje. Va rugam sa reveniti intr-o alta zi.
C. Participarea prin intermediul plicurilor trimise prin posta pentru extragerea Marelui Premiu
o se trimite un plic continand cel putin 5 ambalaje diferite ale produselor participante mentionate la sectiunea 5 a prezentului regulament si copia bonului fiscal aferent achizitiei, in perioada 1 Martie 2011 – 9 Mai 2011 data postei (data finala a inscrierii in extragerea pentru Marele Premiu)
o fiecare plic trebuie sa contina
o pe bonul fiscal care atesta achizitia trebuie sa fie trecute exact aceleasi produse cu care participantul se inscrie la extragerea pentru Marele Premiu
o Participantul trebuie sa treaca pe plic numele complet, adresa completa si un numar de telefon la care sa fie contactat pentru validare
o nu se accepta plicuri care nu contin elementele specificate mai sus sau care contin numai copia bonului fiscal sau numai ambalajele produselor, sau plicuri care nu au nume si adrese complete si numar de telefon
o validarea plicurilor primite se face pe masura primirii lor. In momentul in care un participant este validat pentru extragerea Marelui Premiu va primi un SMS, in cazul in care telefonul indicat este din reteaua Vodafone, Orange sau Cosmote, care il va anunta ca este in cursa pentru marele Premiu
o Data de 13 Mai 2011 este ultima zi de deschidere si validare a plicurilor. Orice plic sosit dupa aceasta data la Oficiul Postal Bucuresti 12, Casuta Postala nr. 12 – 0249, nu se va introduce in extragere si va fi considerat nul
Mesajul primit de cei care au fost validati pentru participarea la extragerea Marelui Premiu este:
Mesaj validare participare la extragerea pentru Marele Premiu:
Felicitari, plicul tau a fost validat si vei participa la extragerea Marelui Premiu! Pastreaza bonul fiscal pentru validare! Info: 0800800050 (apel gratuit).
(3) Numarul scurt de sms 1864, numar cu tarif normal, este valabil in retelele Orange, Vodafone, Cosmote.
(4) Un numar de bon fiscal poate fi inscris o singura data in promotie. O persoana poate inscrie maxim 10 numere de bon fiscale intr-o zi, folosind acelasi numar de telefon, atat la inscrierea prin SMS cat si la cea de pe pagina web
www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotiei. In cazul in care, pe perioada promotiei, un participant trimite 10 mesaje cu cate un numar de bon fiscal, intr-o zi, de pe acelasi numar de telefon mobil, indiferent daca acesta este numarul de telefon de pe care s-au trimis mesaje SMS sau este numarul de telefon indicat pe pagina web
www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotiei, acesta nu mai are dreptul de a participa la aceasta promotie in ziua respectiva. Daca participantul incearca sa fraudeze participarea la promotie, prin trimiterea mai multor numere de bon fiscale fara a putea face dovada detinerii acestora, Organizatorul isi rezerva dreptul:
- de a restrictiona definitiv, pe toata durata promotiei, toate mesajele trimise de la respectivul numar de telefon, prin SMS sau de pe pagina web
www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotiei
- de a restrictiona definitiv, pe toata durata promotiei, participarea persoanelor care nu fac dovada detinerii tuturor bonurilor fiscale cu care participa la promotie
- de a nu valida potentialul castigator, care se afla in una din situatiile mai sus amintite
Art. 7.
DESEMNAREA CASTIGATORILOR
(1) Pentru desemnarea participantilor câstigatori ai unui cos cu bunatati de la Iepuras, unui set complet de masa pentru 12 persoane, inainte de inceperea promotiei, va avea loc o extragere aleatoare a unei ore si a unui numar de ordine cuprins intre 1 si 5 pentru fiecare zi din durata promotiei, in prezenta unui notar public. Tragerea la sorti va fi autentificata de catre un notar, insa orele castigatoare nu vor fi facute publice. Toate orele si numerele de ordine se vor extrage in formatul [ora:minut + nr. de ordine + premiu] pentru o zi determinata. Va fi desemnat câstigator, participantul care trimite un mesaj de inscriere valid prin SMS sau care se inscrie pe pagina web
www.oetker.ro - sectiunea promotie ce primeste numarul de ordine câstigator, numar de ordine calculat incepand cu ora extrasa pentru ziua respectiva. Orele castigatoare se vor extrage din intervalul 01.03.2011- 15.05.2011 intre orele 08.00 si 22.00 cate 5 premii/zi (cos cu bunatati de la Iepuras). Pentru fiecare saptamana se va trage aleator o zi, ora, minut si numar de ordine pentru premiul constand in set complet de masa pentru 12 persoane. (Exemplu: Pentru ziua Z primul premiu instant se va acorda pentru al treilea mesaj de inscriere valid primit dupa ora hh:mm:ss).
(2) In cazul in care in una din zile nici un mesaj de inscriere nu primeste numarul de ordine câstigator pana la ora 23:59:59, premiul nu se reporteaza pentru urmatoarea zi.
(3) In fiecare zi de promotie, in perioada 1 Martie 2011 ora 00:00 – 15 Mai 2011 ora 24:00 se vor acorda cate 5 premii constand fiecare in cate un cos cu bunatati de la Iepuras, iar in fiecare saptamana din perioada 1 Martie 2011 ora 00:00 – 15 Mai 2011 ora 24:00, intr-o zi aleatoare a saptamanii, se va acorda cate un premiu constand in set complet de masa pentru 12 persoane. Saptamanile de promotie sunt dupa cum urmeaza:
Saptamana 1 | 01.03 - 06.03.2011 |
Saptamana 2 | 07.03 - 13.03.2011 |
Saptamana 3 | 14.03 - 20.03.2011 |
Saptamana 4 | 21.03 - 27.03.2011 |
Saptamana 5 | 28.03 - 03.04.2011 |
Saptamana 6 | 04.04 - 10.04.2011 |
Saptamana 7 | 11.04 - 17.04.2011 |
Saptamana 8 | 18.04 - 24.04.2011 |
Saptamana 9 | 25.04 - 01.05.2011 |
Saptamana 10 | 02.05 - 08.05.2011 |
Saptamana 11 | 09.05 - 15.05.2011 |
(4) Premiile acordate in cadrul promotiei vor fi premii instant si premii prin tragere la sorti la incheierea campaniei. Tragerea la sorti pentru marele premiu va avea loc in data de 16.05.2011.
(5) Premiile instant vor fi acordate pe durata campaniei promotionale in limita a 380 premii constand fiecare in cate un cos cu bunatati de la Iepuras, 11 premii constand fiecare in set complet de masa pentru 12 persoane si 50 de premii constand intr-o excursie la Ierusalim de 4 zile pentru 2 persoane.
(6) Un participant poate castiga pe toata perioada promotiei un singur premiu zilnic, un singur premiu saptamanal si un singur mare premiu.
(7) Un potential castigator pentru premiile instant este validat doar daca acesta face dovada detinerii bonului fiscal al carui numar l-a folosit pentru a se inscrie in concurs si cu care a castigat. In plus, Organizatorul, poate cere pentru validare si toate celelalte bonuri fiscale cu care potentialul castigator s-a inscris in promotie. Un potential castigator pentru marele premiu este validat doar daca acesta face dovada detinerii bonului fiscal a carui copie a folosit-o pentru a se inscrie in concurs si cu care a castigat. Pentru validare si predarea premiului instant zilnic (cos cu bunatati de la Iepuras) si a premiului saptamanal (set complet de masa pentru 12 persoane), un reprezentant al Organizatorului se va deplasa intr-un termen de 20 zile de la desemnarea potentialului castigator, la domiciliul indicat de acesta si va cere participantului sa predea bonul fiscal in original si o copie dupa actul de identitate. Pentru validarea si predarea marelui premiu (voucher excursie la Ierusalim), un reprezentant al Organizatorului se va deplasa intr-un termen de 7 zile de la desemnarea potentialului castigator, la domiciliul indicat de acesta si va cere participantului sa predea bonul fiscal in original si o copie dupa actul de identitate. Avand in vedere caracterul particular al marelui premiu (necesitatea pasapoartelor, a vizelor etc) Organizatorul poate cere deplasarea potentialului castigator la adresa Strada Transilvaniei nr. 24, Parter, camera 1 – cladirea noua, sector 1 Bucuresti pentru ca procedura de validare sa fie finalizata.
(8) Premiile instant ramase neacordate in timpul campaniei precum si premiile care nu au putut fi acordate din cauza faptului ca potentialii castigatori nu au putut fi validati din motive independente de Organizator se vor anula sau repune in joc, aceasta ramanand la latitudinea Organizatorului
(9) Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru cazurile in care castigatorii au furnizat date sau informatii incorecte. De asemenea Organizatorul nu-si asuma responsabilitatea pentru cazurile in care potentialii castigatorii nu au putut fi contactati timp de 7 zile de la data primirii sms-ului de castigator, neraspunzand repetat la telefonele si sms-urile de contactare, sau avand numerele de telefon suspendate etc. Dupa aceasta data premiile se considera neacordate si se pot anula sau reintroduce in joc, aceasta ramanand la latitudinea Organizatorului.
(10) Castigatorii nu vor putea sa ofere premiul altei persoane.
(11) Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in bani sau in alte obiecte a premiilor cosuri cu bunatati de la Iepuras, set complet de masa pentru 12 persoane, excursie la Ierusalim si nici dreptul de a cere schimbarea premiilor, in nici un fel.
Art. 8.
PREMIILE OFERITE
(1) Premiile campaniei constau în:
- 380 (treisuteopzeci) premii zilnice, fiecare constand intr-un cos cu bunatati de la Iepuras constand in produse de la Dr Oetker si anume (cate 1 bucata din fiecare): Diplomat, Gogosi, Muffins vanilie, Chec cu ciocolata, Carte reteta, Manusa, Sort, Cana gradata in valoare de 165 ron (TVA inclus).
- 11 (unsprezece) premii saptamanale, fiecare constand in cate un set complet de masa pentru 12 persoane avand in componenta: 1 fata de masa, 12 servete textile, 12 seturi vesela, 12 seturi tacamuri, in valoare de 2340 ron (TVA inclus).
- Marele Premiu consta in 50 (cincizeci) premii, fiecare constand intr-o excursie la Ierusalim pentru 2 persoane in perioada 26.05-29.05.2011 in valoare de 6876 ron (TVA inclus). Pachetul cuprinde transport aerian, transfer la si de la aeroport, cazare, pensiune completa, asistenta ghid roman, vizite obiective turistico – religioase. Nu sunt incluse in premiu: asigurare medicala, cheltuieli personale ale castigatorului, alte costuri si servicii ce nu sunt in program.
(2) Valoarea totala a premiilor este de 432.240 ron (TVA inclus). La valoarea premiilor saptamanale si a premiului mare se va aplica si impozit de 16%.
(3) Câstigatorii premiilor oferite nu au dreptul de a opta între premiul câstigat si contravaloarea acestuia in lei.
Art 9.
MECANISMUL ACORDARII PREMIILOR
(1) Pentru ca un participant sa poata primi un premiu in cadrul campaniei trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:
A. Participantul sa indeplineasca conditiile de participare de la art. 3, 4 si 5.
B. Participantul sa se inscrie in campanie utilizand mijloacele prezentate la punctul 6.
C. Potentialul castigator al unui cos cu bunatati de la Iepuras va primi un SMS prin care este anuntat de calitatea de potential castigator, va fi sunat de catre Organizator pe numarul de telefon mobil de pe care s-a inscris prin SMS sau pe numarul de telefon mobil declarat in cazul trimiterii numarului bonului fiscal prin internet, in maxim 7 zile lucratoare din momentul castigarii si va fi informat ca un reprezentant al Organizatorului se va prezenta la adresa indicata pentru validare (prezentarea bonului fiscal si al CI) si predarea premiului, in termen de maxim 20 (douazeci) zile calendaristice din momentul informarii telefonice prin SMS. Castigatorii premiilor zilnice vor semna un proces verbal de predare primire.
D. Potentialul castigator al unui set complet de masa pentru 12 persoane, va primi un SMS prin care este anuntat de calitatea de potential castigator, va fi sunat de catre Organizator pe numarul de telefon mobil de pe care s-a inscris prin SMS sau pe numarul de telefon mobil declarat in cazul trimiterii numarului bonului fiscal prin internet, in maxim 7 zile lucratoare din momentul castigarii si va fi informat ca un reprezentant al Organizatorului se va prezenta la adresa indicata pentru validare (prezentarea bonului fiscal si al CI) si predarea premiului, in termen de maxim 20 (douazeci) zile calendaristice din momentul informarii telefonice prin SMS. Castigatorii premiilor saptamanale vor semna un proces verbal de predare primire.
E. In cazul in care potentialul castigator al unui premiu instant nu va putea face dovada detinerii bonului fiscal al carui numar l-a trimis pentru inscriere, in termenii acestui regulament, Organizatorul isi rezerva dreptul de a declara premiul ca fiind neacordat.
F. Pentru a putea participa la tragerea la sorti finala pentru marele premiu al campaniei, persoanele interesate trebuie sa trimita ambalajele a cel putin 5 aditivi de patiserie diferiti de la Dr. Oetker si copia bonului fiscal aferent achizitiei intre data 1 Martie 2011 si 9 Mai 2011 (cu care, eventual, s-a inscris in promotie) intr-un plic la adresa: Oficiul Postal Bucuresti 12, Casuta Postala nr. 12 – 0249 pana in data de 9 mai 2011 data postei. Expeditorul trebuie sa treaca adresa completa si un numar de telefon la care sa fie contactat pentru validare.
G. Dupa validarea plicurilor (plicurile se valideaza pe masura ce sunt receptionate la adresa indicata), ele vor fi trecute intr-o baza de date pe baza careia se va face tragerea la sorti a Marelui Premiu. Participantii inscrisi in ea, vor primi un SMS (daca au scris pe plic un numar de telefon din retelele Vodafone, Orange, Cosmote) prin care sunt anuntati de calitatea de participant la tragerea la sorti a marelui premiu. Tragerea la sorti ( extragerea) pentru Marele Premiu va avea loc in data de 16 Mai 2011 la adresa: Strada Transilvaniei nr. 24, Parter – cladirea noua, sector 1 Bucuresti in prezenta unui notar public, a unui reprezentant din partea Organizatorului si a unui reprezentant al Agentiei Smart Corporation Group. Se vor extrage 50 castigatori ai cate unei excursii la Ierusalim pentru 2 persoane, 4 zile in perioada 26.05-29.05.2011 si cate 10 rezerve pentru fiecare castigator. Potentialii castigatori, astfel desemnati, vor fi sunati de catre Organizator pe numarul de telefon inscris pe plic in dreptul adresei expeditorului, in maxim 7 zile lucratoare din momentul castigarii si si va fi informat sa trimita bonul fiscal si copie CI la numarul de fax 021.303.19.60, adresa de mail field@reveal.ro sau adresa postala Strada Transilvaniei nr. 24, Parter, camera 1 – cladirea noua, sector 1 Bucuresti. Organizatorul nu-si asuma responsabilitatea pentru cazurile in care potentialii castigatorii nu au putut fi contactati timp de 3 zile de la data primirii sms-ului de potential castigator sau telefonului de potential castigator, neraspunzand repetat la telefonele si sms-urile de contactare, sau avand numerele de telefon suspendate etc. Dupa aceasta data premiile se considera neacordate si se pot anula sau se poate apela la rezerve. Pentru validare, potentialul castigator este obligat sa se deplaseze in maxim 48 de ore de la aflarea calitatii de potential castigator al Marelui Premiu (prin sms sau telefon), la adresa: Strada Transilvaniei nr. 24, Parter – cladirea noua, sector 1 Bucuresti. Refuzul sau imposibilitatea de deplasare in termenul stabilit duce la anularea potentialului castigator si da dreptul Organizatorului sa apeleze la rezerve sau dupa caz sa anuleze premiul.
H. In cazul in care participantul a trimis si a declarat in cadrul promotiei, informatii incomplete, incorecte, inexacte, numere de bonuri fiscale trimise in afara perioadei de desfasurare a promotiei sau nu indeplineste conditiile cerute in regulament, Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru acest lucru si ca atare poate hotari descalificarea si neacordarea unui premiu;
I. Organizatorul nu este responsabil in cazul in care castigatorii nu sunt acasa in momentul in care reprezentantul Organizatorului le va livra premiul sau nu raspund la avizarea lasata de acesta in maxim 3 zile, la adresa indicata de catre castigator in actul de identitate sau pentru situatiile in care nu pot fi contactati de catre Organizator in maxim 7 zile lucratoare din momentul castigarii, din motive independente de acesta. Organizatorul va trimite premiul o singura data, iar daca castigatorul nu raspunde la avizarea lasata de reprezentantul Organizatorului, premiul se va intoarce la Organizator, va fi anulat si nu se va mai acorda in cadrul promotiei.
J. Organizatorul va suporta o singura data cheltuielile de livrare a premiului in conditiile in care nu din vina sa sau a agentiei s-a strecurat o greseala in datele de contact / expediere a premiului (date personale participant, adresa de expediere gresite, etc). Re-expedierea premiului in conditiile corectarii informatiilor se face cu acordul si pe cheltuiala castigatorului.
(2) Lista castigatorilor respectiv nume, prenume, oras si premiul castigat se va gasi pe site-ul
www.oetker.ro in maxim 20 de zile lucratoare de la declararea ca potential castigator.
Art. 10.
REGULAMENTUL PROMOTIEI
(1) Regulamentul Oficial al promotiei se gaseste afisat pe site-ul
www.oetker.ro - sectiunea dedicata promotiei aditivi, poate fi solicitat in copie in mod gratuit la numarul de infoline 0 800 800 050 (apel gratuit), luni-vineri, orele 09:00-17:00, (exceptand sarbatorile legale) pe perioada campaniei.
(2) Pentru intrebari legate de campania promotionala, participantii pot suna la numarul de infoline 0 800 800 050 (apel gratuit) incepand cu data de 1 Martie 2011 si pana in data de 15 Mai 2011 unde vor primi toate informatiile legate de prezenta campanie promotionala.
Art. 11.
LITIGII
(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Promotie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Art. 12.
TAXE SI IMPOZITE
(1) Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.
Art. 13.
PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE
(1) Organizatorul se obliga sa furnizeze informatiile de natura secretului profesional doar cu respectarea prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului si sa prelucreze datele cu caracter personal ale Participantilor la prezenta Campanie Promotionala, în scopul prezentei Campanii Promotionale si în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, completata si modificata.
(2) Participantii la Campanie, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi:
· dreptul la informare (art.12) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine informatii cu privire la identitatea operatorului, a scopului in care se face prelucrarea datelor, precum si orice alte informatii suplimentare impuse de lege
· dreptul de acces la date (art.13) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Organizator
· dreptul de interventie asupra datelor (art.14) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit: a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conform legii, in special a datelor incomplete sau inexacte; b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii; c) realizarea notificarii catre terte persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) si lit. b), daca o asemenea notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat
· dreptul de opozitie (art. 15) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare
· dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a cere si de a obtine: a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum si competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau alte asemenea aspecte b) reevaluarea oricarei alte decizii luate in privinta sa, care o afecteaza in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care intruneste conditiile prevazute la lit a)
· dreptul de a se adresa justitiei (art.18) – potrivit caruia persoana vizata se poate adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de Legea 677/2001, fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere.
(3) La cererea oricarui client Organizatorul va asigura acestora exercitarea oricaruia dintre drepturile prevazute mai sus. Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii la campanie vor trimite Organizatorului pe adresa Dr. Oetker Romania pe adresa Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România, in atentia „Departamentului Marketing”, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.
(4) Scopurile constituirii bazei de date sunt: verificarea identitatii, scopuri statistice, promotionale, de informare prin diverse mijloace de comunicare (poştă sau alte mijloace de comunicare) cu privire la promoţia “Un Paste Fericit cu un vis implinit!” sau cu privire la alte acţiuni ce se vor desfasura în viitor.
Art. 14.
INCETAREA PROMOTIEI
(1) Prezenta promotie poate inceta inainte de termenul stabilit numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigoare, prin decizia Organizatorului sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea concursului cu caracter promotional sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.
Art. 15.
CLAUZE DIVERSE
(1) Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
· situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi bon fiscal participant in campania promotionala
· mesajele trimise prin SMS sau pe pagina
www.oetker.ro care nu au fost trimise in perioada 1 Martie 2011 ora 00.00 – 15 Mai 2011 ora 24.00 (data finala de participare la promotie);
· bonuri fiscale/ambalaje eronate, sau deteriorate sau pierdute din vina participantilor in promotie sau a Postei Romane;
· mesajele trimise prin SMS la alt numar decat 1864 sau codurile inscrise on-line in alta parte decat pe
www.oetker.ro – sectiunea dedicata promotiei;
· mesajele expediate de catre participanti care nu au fost receptionate de catre Organizator sau mesajele expediate de catre Organizator care nu au fost receptionate de participanti din motive tehnice independente de Organizator;
· plicurile/coletele expediate de participanti la alta casuta postala decat cea a promotiei sau trimise dupa expirarea termenului acordat sau care nu au ajuns la destinatie din vina participantilor sau a Postei Romane sau care nu au ajuns la destinatie pana in data de 13.05.2011 (ultima zi de deschidere si validare a plicurilor pentru participarea la tragerea la sorti pentru Marele Premiu). Dovada de trimitere a plicurilor nu reprezinta si dovada primirii lor.
· Viciile de fabricatie ascunse ale premiilor acordate in cadrul campaniei
· Castigatorii excursiilor la Ierusalim, au responsabilitatea integrala a formelor si documentelor necesare parasirii/intrarii Romaniei si Israel.
(2) Participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau castigatori, nu au dreptul sa solicite prin nici un alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii.
(3) Eventualele contestatii vor fi luate in considerare pana la data de 30 Iunie 2011, la Oficiul Postal Bucuresti 12, Casuta Postala nr. 12 – 0249. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.
(4) Produsele participante la promotie care nu vor fi vandute pana la data de 15 Mai 2011 inclusiv, vor ramane in continuare pe piata pana la epuizarea stocurilor, fara nicio obligatie din partea Organizatorului legata de acordarea vreunui premiu pentru produsele cumparate dupa aceasta data.